شهر جوک

جوک اس ام اس عکس کلیپ موبایل

شهر جوک

جوک اس ام اس عکس کلیپ موبایل

عاشقانه جالب

اولین عشقم خواهی بود چون خودم می خواستم و تو
آخرین عشقم خواهی شد.... چون خودت می خواستی
00------------------------


بهتر است برای چیزی که هستی, منفور باشی تا اینکه برای چیزی که نیستی محبوب باشی.
---------------------
مشکلات مانند دست اندازهای جاده اند. کمی از سرعتتان کم می کنند، اما از جاده صاف بعد از آن لذت خواهید برد.

زیاد روی دست اندازها توقف نکنید. به حرکتتان ادامه دهید
---------------------------------
وقتی اتفاقی برایتان می افتد چه خوب و چه بد، به معنایش فکر کنید. در پشت اتفاقات زندگی منظوری نهفته است،

که به شما یاد می دهد چطور بیشتر بخندید و سخت گریه نکنید
--------------------------
شما نمی توانید کسی را وادار کنید که دوستتان بدارد. اما می توانید به کسی تبدیل شوید که دوستش می دارند
----------------------------

هرگز یک دوست قدیمی را ترک نکنید. جانشینی برای او پیدا نخواهید کرد. دوستی مانند شراب است. هر چه کهنه تر، بهتر

اس ام اس عاشقان جدید

خدایا! چگونه زیستن را به من بیاموز چگونه مردن را خود خواهم آموخت



جامعه مثل آب نمک است شنا کردن در آن بد نیست اما بلعش وحشتناک است



دو تراژدی دردناک در زندگی وجود دارد : یکی اینکه در عشقت ناکام شوی و دیگر اینکه به وصال عشقت برسی



چه فکر کنی می توانی و چه فکر کنی نمی توانی ، درست فکر میکنی



اگر مردم را به حال خود گذاشتی تو را به حال خود خواهند گذاشت



در نمک باید چیز غیب و مقدسی وجود داشته باشد چیزی که هم در اشک و هم در دریاست



من هرگز نمی نالم...قرنها نالیدن بس است...میخواهم فریاد بزنم...!اگر نتوانستم سکوت میکنم

اس ام اس سرکاری جدیدژ

زبونی که نگه دوست دارم به درد بستنی لیسیدن میخوره !

پس

د

و

س

ت

د

ا

ر

ولش کن ! بستنیش خوشمزه تره !!!





عروسک قشنگ من قرمز پوشیده / تو رختخواب مخمل آبی خوابیده

عروسک من ، چشماتو باز کن / اس ام اس تو حالا نگاه کن !

عروسکم اوسگل شدی ، برو لالا کن !!!





میدونی سلول های مغزت چقدره !؟

1کی؟

2تا ؟

100تا ؟

شایدم هزار ، شاید هم به میلیون برسه شاید هم به میلیارد

شاید هم اصلا سلول نداشته باشی ! چون نمیدونی من الان سر کارت گذاشتم !!!


 




هوا شناسی اعلام کرد : اوه اوه چقدر هوا سرده !!!



 

 



bbc

euro news

cnn

ibc

mbc

aljazire

alarabi

shabake khabar

همه اعلام کردن که تو منو خیلی دوست داری !

آره ؟ ؟ ؟ خوب به خودم میگفتی !!!


 





همیشه مثل آفتابه قابل اعتماد باش !

که مردم همه چیزشان را به تو نشان دهند !!!



 

 



مامانه داشته واسه بچه اش لالائی میخونده

بعد از 15 دقیقه بچه میگه :

خوب دیگه مامان خفه شو میخوام بخوابم !!!

اس ام اس جالب

میدونید سریعترین راه به چنگ آوردن قلب یک مرد چیه؟ پاره کردن سینه اش با
یک کارد آشپزخانه!
------------------
به ترکه میگن: درو ببند هوای بیرون سرده! میگه: مثلا اگه درو ببندم هوای
بیرون گرم میشه؟!
-------------
یه روز یه مورچه با فیل ازدواج میکنه، بعد از چند ماه زندگی بینشون شکراب
میشه! فیله میاد با پا مورچه را له کنه، مورچهه داد میزنه: آخه به من رحم
نمیکنی لااقل به بچه فیل تو شکمم رحم کن
------------
اصفهانیه برای بچه اش اسمارتیز میخره، روش می نویسه هر 8 ساعت یکی!
--------
دم هرچی رفیقه گرم، کمر هرچی نا رفیقه خم، روی هرچی بی مرامه کم، برای
دشمنات آرزوی زلزله بم، زیر چشم دشمنات نم، ایشالا نبینی غم . . .
------------------
در راستای اهداف مسکن مهر، خانواده بنی اسرائیل بالاخره خانه دار شدند


--------------------
دعای مردانه جدید !
خدایا به مردان ما عبای یوزارسیف و به زنان ما شعور بانو آسنات عطا
بفرما !
آمین !!!!
-------------------
اگه ایرانسل داری این کد رو وارد کن. تمام تماسهات، اس ام اسهات با تمام
خطوط رایگان میشه:

*140*zereshk#

خونه مادربزرگه

خونه مادربزرگه  
مجموعه کامل  شامل ۳حلقه dvd قابل پخش در دستگاههای خانگی و ... ...
۳,۰۰۰ تومان
۶,۰۰۰ تومان
اطلاعات بیشتراضافه کردن به سبد خرید

اس ام اس عاشقانه عارفانه

خاک شد هرکه بر این خاک زیست ٬ خاک چه داند که در این خاک کیست

سرانجام که باید در خاک رفت ٬ خوشا آنکه پاک آمد و پاک رفت . . .




تو را در عین دوری دوست دارم ٬ تو را با این صبوری دوست دارم

گل نرگس ٬ گل جاوید ایام ٬ تو را صد سال نوری دوست دارم . . .




سنگ در برکه می اندزمو می پندارم, با همین سنگ زدن ماه به هم می ریزد,

کی به اندختان سنگ پیاپی در آب, ماه را میشود از حافظه‌ی آب گرفت




اگر ۶۰ ثانیه فرصت داشته باشی باهام حرف بزنی ٬

و بدونی که دیگه هرگز منو نمیبینی بهم چی میگی !؟

منتظر جوابم . . .




آغاز هر روز شروع دوباره برای آموختن است ٬ آغازی برای تکاندن غبار از دل و نشاندن غنچه های محبت و عشق ٬پس شروع دوباره زندگی بر تو مبارک . . .




اگر اسم آدما رو بارزترین صفاتشون بذارن ٬ اسم منو چی میذاشتی !؟





خدایا ٬ دوست بدار آنهائی که دوستمان دارند و ما نمیدانیم

و سلامت بدار آنهائی را که دوستشان داریم و نمیدانند . . .




صفائی بود دیشب با خیالت خلوت من را / ولی من باز پنهانی تو را هم آرزو کردم




برای زیبا زندگی نکردن کوتهی عمر را بهانه نکن

عمر کوتاه نیست . . . ما کوتاهی میکنیم . . .

دستانت را در دستان عاشق من بگذار

دستانت را در دستان عاشق من بگذار . بگذار لحظه یی حس کنم با تو بودن را که عین با خود بودن است.
اری من بی تو هیچم.............................
با من باش تا با تو امواج سهمناگ سختی ها را بشکنم تا ..................
تا .ماسه ها بر عشقمان حسادت کنند تا زمین وزمان سر تسلیم فرود اورند .
تا من تو را داشته باشم






گاهی سخته قبول اینکه عاشق شدی...

گاهی سخته قبول اینکه دلت دیگه ما خودت نیست...

گاهی سخته قبول اینکه اونی که می خواستی تو رو تنها گذاشته...

گاهی سخته قبول اینکه دیگه نباید اونو ببینی...

گاهی سخته قبول اینکه دیگه امیدی برای زنده بودنت نداری...

گاهی سخته قبول اینکه لحظه لحظه زندگیت پوچ بوده...

گاهی سخته قبول اینکه شکست خوردی...

گاهی سخته قبول اینکه دلت شکسته...

گاهی سخته لحظه هات رو با خیالش پر کنی نه با حضورش...

گاهی سخته خاطرات رو مرور کنی با اینکه میدونی همش تلخه...

گاهی سخته قبول اینکه احساساتت بهت دروغ گفته...

گاهی سخته قبول اینکه دلت رو کسی شکونده که فکرش رو نمی کردی...

گاهی سخته قبول کنی دیگه به اخر خط رسیدی...







آنگاه که غرور کسی را له می کنی،

آنگاه که کاخ آرزوهای کسی را ویران می کنی،

آنگاه که شمع امید کسی را خاموش می کنی،

آنگاه که بنده ای را نادیده می انگاری ،

آنگاه که حتی گوش خود را می بندی تا صدای خرد شدن غرورش را نشنوی،

آنگاه که خدا را می بینی و بنده خدا را نادیده می گیری ،

می خواهم بدانم، دستانت را بسوی کدام آسمان دراز می کنی تا برای خوشبختی خودت دعا کنی ؟

بسوی کدام قبله نماز می گذاری که دیگران نگذارده اند ؟ 

 

 

آوای دشتی  
جدید
آوای دشتی شامل 2cd به صورت mp3 با صدای :مسعود بختیاری ، ملک مسعودی ، کوروش اسدپور ، فایز دشتی ، سهیلی ، ...
۴,۰۰۰ تومان
۶,۰۰۰ تومان
اطلاعات بیشتراضافه کردن به سبد خرید

دختر کنجکاو و عشق

دختر کنجکاو و عشق


به نام خدا

دختری کنجکاو میپرسید:

ایها الناس عشق یعنی چه؟

دختری گفت: اولش رویا

آخرش بازی است و بازیچه


مادرش گفت: عشق یعنی رنج

پینه و زخم و تاول کف دست

پدرش گفت: بچه ساکت باش

بی ادب! این به تو نیامده است



رهروی گفت: کوچه ای بن بست

سالکی گفت: راه پر خم و پیچ

در کلاس سخن معلم گفت:

عین و شین است و قاف، دیگر هیچ



دلبری گفت: شوخی لوسی است

تاجری گفت: عشق کیلو چند؟

مفلسی گفت: عشق پر کردن

شکم خالی زن و فرزند



شاعری گفت: یک کمی احساس

مثل احساس گل به پروانه

عاشقی گفت: خانمان سوز است

بار سنگین عشق بر شانه

شیخ گفتا:گناه بی بخشش

واعظی گفت: واژه بی معناست

زاهدی گفت: طوق شیطان است

محتسب گفت: منکر عظما ست



قاضی شهر عشق را فرمود

حد هشتاد تازیانه به پشت

جاهلی گفت: عشق را عشق است

پهلوان گفت: جنگ آهن و مشت



رهگذر گفت: طبل تو خالی است

یعنی آهنگ آن ز دور خوش است

دیگری گفت: از آن بپرهیزید

یعنی از دور کن بر آتش دست

چون که بالا گرفت بحث و جدل

توی آن قیل و قال من دیدم

طفل معصوم با خودش می گفت:

من فقط یک سوال پرسیدم!