شهر جوک

جوک اس ام اس عکس کلیپ موبایل

شهر جوک

جوک اس ام اس عکس کلیپ موبایل

اس ام اس عشق و دوستی

زندگی زیباست حتی اگر کور باشی !! خوش آهنگ است حتی اگر کر باشی !! اما بی ارزش است اگر ثانیه ای عاشق نباشی

--------------------------------------------------------------------------------

دوست داشتن از عشق برتر است. عشق یک جوشش کور است و پیوندی از سر نابینایی. اما دوست داشتن پیوندی خود آگاه و از روی بصیرت روشن و زلال. عشق جوششی یکجانبه است. به معشوق نمی اندیشد که کیست؟ یک(خود جوشی ذاتی) است و از این رو همیشه اشتباه می کند و در انتخاب به سختی گاه میلغزد. اما دوست داشتن در روشنایی ریشه میبندد و در زیر نور سبز می شود و رشد می کند و از این روست که همواره پس از آشنایی پدید می آید. عشق لذت جستن است و دوست داشتن پناه جستن

--------------------------------------------------------------------------------

هنگامی که خدا انسان را اندازه می گیرد متر را دور "قلبش" می گذارد نه دور سرش

--------------------------------------------------------------------------------

عشق مانند نواختن پیانو است. ابتدا باید نواختن را بر اساس قواعد یاد بگیری، سپس قواعد را فراموش کنی و با قلبت بنوازی

--------------------------------------------------------------------------------

هوس بازان کسی را که زیبا میبینند دوست دارند اما عاشقان کسی را که دوست دارند زیبا می ببنند

--------------------------------------------------------------------------------

عشق امانت با ارزشی ست که هر کسی تو قلبش میزاره برای همینه که هر وقت بخوای عشقت رو از کسی پس بگیری باید قلبشو بشکونی

--------------------------------------------------------------------------------

منتظر کسی باش که اگه حتی در ساده ترین لباس بودی، حاضر باشه تو رو به همه دنیا نشون بده و بگه که «این دنیای منه»

--------------------------------------------------------------------------------

عشق یعنی تا ابد با من بمان .. عشق یعنی هم نفس با من بخوان

عشق یعنی با منی دستم بگیر .. بی توقع در ره جانم بمیر

--------------------------------------------------------------------------------

محبت تنها جوشکاری است که دل ها را رایگان به هم جوش میزند .

دوست داشتن مثل بازی با الا کلنگ می مونه اونی که عاشق تره همیشه خودشو می آره پایین تاعشقش از بالا بودن لذت ببره

شکار بینظیر عکاس انگلیسی از یک مرغ عشق

مارک هانکاکس، یک لحظه باور نکردنی را شکار کرده است. یک مرغ عشق آنقدر به تصویر خود در آب زل می زند که سرانجام شیفته آن می شود.

روزنامه دیلی تلگراف نوشته است که او برای گرفتن این عکس یک ماه تمام در نقطه مقابل این منطقه که محل گذر مرغان نغمه سری از این جنس است به کمین نشسته تا سرانجام به این تصاویر دست پیدا کرده است.

 

ادامه مطلب ...

روز جهانی مبارزه بوسیله بالش

چند سالی است چهارم آوریل به روز مبارزه با بالش نام گذاری شده است و این مبارزه در بیش از ۱۰ کشور دنیا از جمله امریکا، انگلستان، هلند، استرالیا، مالزی و … انجام می‌شود بطوریکه به محبوبیت بالایی هم دست پیدا کرده است 

 

  

ادامه مطلب ...

فرانچسکو توتی و همسرش

فرانچسکو توتی و همسرش ایلاری بلازی در حال تماشای بازی تنیس رافائل نادال 

جوک ۱۱ اردیبهشت

 غضنفر میگن سخت ترین کاره دنیا چیه؟ میگه نمکدون پر کردن. میگن چرا؟ میگه آخه سوراخش خیلی کوچیکه

--------------------------------------------------------------------------------

شاهکار ادبی غضنفر: شب بود و خورشید به روشنی می درخشید، پیرمردی جوان، یکه و تنها با خانواده اش در سکوت گوش خراش خیابان قدم زنان ایستاده بود

--------------------------------------------------------------------------------

کاش مغز داشتم و مرگ مغزی میشدم و قلبم را به تو اهداء میکردم..

(اس ام اس عاشقانه ی غضنفر!)

--------------------------------------------------------------------------------

به غضنفر میگن تو همیشه لپ لپ میخری !؟ میگه آره! بهش میگن حالا جایزه هم توش داره؟ میگه فکر نمیکنم من لپ لپ و واسه کیفیتش میخرم!

--------------------------------------------------------------------------------

غضنفر داشته سوار اتوبوس میشده رانندهه بهش میگه دستت لایه در نره! غضنفر هم میگه سرت لایه در نره!!!

--------------------------------------------------------------------------------

غضنفر زنگ می زنه فرودگاه و می گه: شیراز تا تهران چقدر راهه؟ کارمنده می گه: یه لحظه... غضنفر می گه: خیلی ممنون! و قطع می کنه

--------------------------------------------------------------------------------

غضنفر میگن کدوم حیوان همه آدم هارو میشناسه؟ میگه گوسفند میگن چرا؟ میگه آخه هرکیو میبینه میگه بهههههه!

--------------------------------------------------------------------------------

غضنفر لکنت زبون داشته بهش میگن همیشه زبونت میگیره؟ میگه نه فقط وقتی حرف میزنم

--------------------------------------------------------------------------------

غضنفر میره جهنم از پشت میله ها به یه بهشتی میگه یه لیوان آب خنک بده من. طرف میگه: نمیشه! تو هم کارای خوب میکردی تا میومدی بهشت. غضنفر میگه باشه فردا صبح که آب جوش خواستی پدرتو در میارم!!

--------------------------------------------------------------------------------

به غضنفر میگن عروسی پسرت کیه ؟ میگه: این چهارشنبه نه.. دوشنبه ی بعد! 

 --------------------------------------------------------------------------------

غضنفر با یکی تصادف میکنه افسر میاد میگه: کدومتون مقصرید؟

غضنفر میگه والا من که خواب بودم از این آقا بپرسین!

--------------------------------------------------------------------------------

غضنفر دو تا بلوک سیمانی رو گذاشته بوده رو دوشش، و داشت می برد بالای ساختمون. صاحب کارش بهش میگه: تو که فرقون داری، چرا اینا رو میذاری رو کولت؟! غضنفر میگه: اون دفعه با فرقون بردم، اون چرخش پشتم رو اذیت می کرد.

--------------------------------------------------------------------------------

به غضنفر میگن چرا درس میخونی؟ میگه درس میخونم دکتر بشم مطب بزنم پول در بیارم نیسان بخرم کار کنم

--------------------------------------------------------------------------------

دعای غضنفر بعد از نماز: خدایا مواظب خودت باش!!

--------------------------------------------------------------------------------

یه زنه به شوهرش میگه: من میخوام پنج دقیقه برم خونه همسایه تو هر نیم ساعت یه سری به غذا بزن

--------------------------------------------------------------------------------

یکی میگه: «من حافظه کل قرآنم» ، غضنفر میگه: «از این قرآن کوچیکا یا بزرگا؟»

--------------------------------------------------------------------------------

به غضنفر میگن چرا غواصا پشت به آب میپرن؟

میگه: اگه به جلو بپرن میفتن تو قایق!

--------------------------------------------------------------------------------

غضنفر می خواد توی زندگی جلو بیفته می ره یه زن حامله می گیره

--------------------------------------------------------------------------------

غضنفر دستش شکسته بود از دکتر پرسید من بعد از باز کردن گچ میتونم ویلن بزنم؟

دکتر: بله، غضنفر: چه خوب چون قبلاً نمیتونستم!!!

--------------------------------------------------------------------------------

اصفهانیه با زیرپوش میره تو برفا.... ازش میپرسن چرا لخـتی؟ میگه دوتا پنسیلین دارم که تاریخش داره میگذره !

اس ام اس عاشقانه ۱۱ اردیبهشت

اگه این روزا حس کردی توی قلبت بجای صدای "تاپ تاپ "صدای اره و تیشه میاد نترس! مریض نشدی "من دارم توی دلت واسه خودم یک کلبه می سازم

--------------------------------------------------------------------------------

از فرش فروشی مزاحمتون میشم اجازه میدین دلمو فرش زیر پاتون کنم تا هیچ جا جز دل من پا نذارین؟

--------------------------------------------------------------------------------

فرقی نمیکنه که من اول اومدم یا تو، مهم اینه که کی تا آخرش میمونه

--------------------------------------------------------------------------------

در صفحه شطرنج زندگی همه ی مهره های من مات مهربانی تو شدند و من قلبم را به تو باختم

--------------------------------------------------------------------------------

دنیا سه تا فرشته هست. .. یکی داره به پرندهای خوشگل غذا میده .. یکی داره به درد دل عاشق خوشگل ما گوش میده سومی همونی که من خیلی خیلی دوسش دارم والان داره اینو میخونه

--------------------------------------------------------------------------------

میگن خدا ابرهارو به گریه میندازه که گلها بخنده ، پس هر وقت گریه کردم ناراحت نیستم چون میدونم تو داری میخندی

--------------------------------------------------------------------------------

میدونی فرق تو با یانگوم چیه؟ یانگوم جواهری در قصره ولی تو قصری از جواهری

--------------------------------------------------------------------------------

میخوام اتوبوس بسازم .... اتوشو دارم اما بوس ندارم .. یه بوس میدی ؟ لازم دارم

--------------------------------------------------------------------------------

میخوام بگم دوستت دارم... نه به 21 زبان زنده دنیا... بلکه به زبان قلبم.... گوش کن: تالاپ..تولوپ

--------------------------------------------------------------------------------

چشماتو دایورت کردی رو قلبم خیالی نیست ... حداقل از رو ویبره درش بیار تا اینقدر دلمو نلرزونه 

 --------------------------------------------------------------------------------

من تو را دوست دارم... چونکه محکومم به درک فلسفه حیات.. چونکه زندگی مرا رها نمی کند و من ناگزیر به ادامه آنم... من تو را دوست دارم.. چونکه می خواهم با باران ببارم ؛ با باد آه بکشم رنج جوانه زدن را بچشم تا شاید بهار را دریابم.. من تو را دوست دارم همچون بوسه آفتاب بر پیشانی کوهستان.. همچون نوازش پیکر برهنه نارونها توسط باد

--------------------------------------------------------------------------------

سلام یه کاری دارم که می خوام واسم انجام بدی اینجا هوا ابریه امشب ماه معلوم نیست میشه امشب تو آسمون باشی آخه ماه تر از تو پیدا نکردم

--------------------------------------------------------------------------------

میگن قلب آدما اندازه مشتشونه ولی چطوری یه دنیا مهربونی یه آسمان صداقت یه کهکشان محبت یه دریا عشق تو مشتت جا شده؟

--------------------------------------------------------------------------------

اگر منو تو دو برگ بودیم... هنگام خزان ... زودتر از تو میشکستم و می افتادم... تا زمانی که تو می افتی... در آغوشت گیرم

--------------------------------------------------------------------------------

هر چند که از دیده ی من گم شده ای ... غمخوار کمک رسان مردو شده ای ... در قصر دلم جواهر عشق منی ... ای خوشگل من شبیه یانگوم شده ای

--------------------------------------------------------------------------------

همه واسه دوستشون گل می فرستن، من موندم که واسه گلم چی بفرستم

--------------------------------------------------------------------------------

اگه یه روز من مُردم و تو منو دوست داشتی پنج شنبه ها بیا سرِ مزارم و گلِ سرخی رو روی قبرم بذار تا همیشه اون گلی که بهت داده بودم رو به خاطرم بیارم ... ولی... اگه تو مُردی ... من فقط یک بار میام مزارِت .. میام و اون دسته گلِ سفیدِ مریم رو که با خون خودم سرخشون کردم ، برات هدیه میکنم وعاشقانه کنارت جون میدم تا بدونی هیچ وقت تنها نیستی

--------------------------------------------------------------------------------

برو توی اینه خودتو ببین اون تو نیستی بلکه دنیای منه

--------------------------------------------------------------------------------

برای شکستن من یه اخم کافیه ... نیازی به فریادت نیست واسه اشک ریختنم سکوت تو کافیه ... نیازی به قهر نیست برای مردنم حرف رفتنت کافیه ... نیازی به انجامش نیست

--------------------------------------------------------------------------------

تو را از سمیم غلب و با طمام وجود دوصت دارم ... . . . . . . . . . . . . چیه .. چرا اینجوری نگام می کنی .. مگه بی صوادا دل ندارن

عاشقانه

زندگی زیباست حتی اگر کور باشی !! خوش آهنگ است حتی اگر کر باشی !! اما بی ارزش است اگر ثانیه ای عاشق نباشی

--------------------------------------------------------------------------------

دوست داشتن از عشق برتر است. عشق یک جوشش کور است و پیوندی از سر نابینایی. اما دوست داشتن پیوندی خود آگاه و از روی بصیرت روشن و زلال. عشق جوششی یکجانبه است. به معشوق نمی اندیشد که کیست؟ یک(خود جوشی ذاتی) است و از این رو همیشه اشتباه می کند و در انتخاب به سختی گاه میلغزد. اما دوست داشتن در روشنایی ریشه میبندد و در زیر نور سبز می شود و رشد می کند و از این روست که همواره پس از آشنایی پدید می آید. عشق لذت جستن است و دوست داشتن پناه جستن

--------------------------------------------------------------------------------

هنگامی که خدا انسان را اندازه می گیرد متر را دور "قلبش" می گذارد نه دور سرش

--------------------------------------------------------------------------------

عشق مانند نواختن پیانو است. ابتدا باید نواختن را بر اساس قواعد یاد بگیری، سپس قواعد را فراموش کنی و با قلبت بنوازی

--------------------------------------------------------------------------------

هوس بازان کسی را که زیبا میبینند دوست دارند اما عاشقان کسی را که دوست دارند زیبا می ببنند 

--------------------------------------------------------------------------------

عشق امانت با ارزشی ست که هر کسی تو قلبش میزاره برای همینه که هر وقت بخوای عشقت رو از کسی پس بگیری باید قلبشو بشکونی 

--------------------------------------------------------------------------------

منتظر کسی باش که اگه حتی در ساده ترین لباس بودی، حاضر باشه تو رو به همه دنیا نشون بده و بگه که «این دنیای منه» 

--------------------------------------------------------------------------------

عشق یعنی تا ابد با من بمان .. عشق یعنی هم نفس با من بخوان

عشق یعنی با منی دستم بگیر .. بی توقع در ره جانم بمیر 

--------------------------------------------------------------------------------

محبت تنها جوشکاری است که دل ها را رایگان به هم جوش میزند . 

دوست داشتن مثل بازی با الا کلنگ می مونه اونی که عاشق تره همیشه خودشو می آره پایین تاعشقش از بالا بودن لذت ببره

عکس : درگیری شدید نمایندگان در صحن علنی مجلس اکراین

پایگاه نظامی روسیه، ۲۵ سال دیگر در اوکراین مستقر خواهد بود. این قرارداد، با وجود زد و خورد نمایندگان در صحن علنی، امروز در مجلس اوکراین تصویب شد. نمایندگان مخالف در مجلس کوشیدند که نگذارند قرارداد تصویب شود اما نتوانستند اکثریت ۴۵۰ نفره مجلس را با خود همراه کنند.

اختلاف میان نمایندگان مجلس اوکراین بر سر لایحه تمدید پایگاه دریایی روسیه در ساحل کریمه اوکراین به زد و خورد انجامید

در حالی که پلیس اوکراین تلاش می کرد تا صفوف معترضان و حامیان را در خارج از مجلس از یکدیگر جدا کند و از درگیری احتمالی میان آنها جلوگیری کند، صحن علنی مجلس با انفجار نارنجک های دودزا و خونین شدن درگیری های فیزیکی میان نمایندگان از تشنج بیشتری برخوردار بود

اعتراض ها به تمدید اجاره پایگاه نظامی روسیه در بندر کریمه اوکراین از هفته گذشته که اسناد آن میان روسای جمهور دو کشور به امضاء رسید، بالا گرفته است 

 

ادامه مطلب ...

مدل های لباس سوری کروز فرزند تام کروز و کتی هلمز

 مدل های لباس سوری کروز فرزند تام کروز و کتی هلمز  

 

ادامه مطلب ...

تصاویری جالب از مشکلات رانندگی در جاده های آفریقا

 

رانندگی با اتومبیل در آفریقا با مناطق دیگر جهان تفاوت دارد. البته خطراتی که رانندگان در جاده با آن روبرو می شوند نیز متفاوت است. این خطرها بدون شک در بسیاری اوقات ترسناک، پرخطر و کشنده هستند.

آفریقا

ادامه مطلب ...

اس ام اس های رد و بدل شده در روز جهانی لات و لوت ها

زغال قلیونتیم ، بکش خاکستر شیم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

زغال قلیونتم رفیق! میسوزم تا بسازمت!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سوزن رفاقت در تیوپ قلبم فرو رفت و گفت: فییییییییییس

تازه فهمیدم پنچرتم رفیق!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پدال دنده موتورتیم با پا بزن تو سرمونو خلاصمون کن!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پوست موز زیر پاتم ، حال میکنم اگه افتخار بدی پاتو بذاری روم !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به لوتی میگم : آب بده دریا میده ، میگم گل بده گلستان میده ، میگم معرفت و دوستی بده همش شماره تو رو میده !!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آب دماغتیم…آنتی هیستامین بخور ، فنا شیم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


قرمزی چشاتم نفازلین بریز فنا شیم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بند کفشتیم گره بزن خفه شیم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کش شلوارتم رفیق ولم کن تا آبروتو ببرم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سیگارتیم بکش تا دود شیم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

زنگ در خونتم هر کس تو رو بخواد باید منو بزنه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چروک لباستیم اتو بزنی هلاک شدیم!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تریپ مرام : کلنگتم عمله !!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
سلامی به گرمی آش رشته که با پیازداغ روش نوشته :

“مرامت منو کشته“

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

میگن نارنگی چون پوستش زود کنده میشه

پیش مرگ همه ی میوه هاست !

نارنگیتیم هلو !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

این اس ام اس رو میزنم به سلامتی همه خوبا

که سخت مشغول شطرنج زندگی اند

و نمیدونن ما مات رفاقتشون هستیم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دیروز روز جهانی آوارگان بود، توقع داشتم یه تشکر خشک و خالی از ما میکردی که یه عمریه آوارتیم !!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بزرگترین دشمن آدم پوله:هر چی دشمن داری بده به من و خودتو خلاص کن!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تصاویری از بانوان اول کشورهای جهان

تصاویری از بانوان اول کشورهای جهان  

 

"خیرالنساء گل" - رئیس جمهور ترکیه


ادامه مطلب ...