شهر جوک

جوک اس ام اس عکس کلیپ موبایل

شهر جوک

جوک اس ام اس عکس کلیپ موبایل

اس ام اس های باحال و جدید

عشق کلید شهر قلب است، به شرط آن که قفل دلت هرز نباشد که با هر کلیدی باز شود.
 
============================
 
متاسفانه نداری! البته تقصیر هم نداری! من چیکار کنم نداری دیگه! دست خودتم نیست که نداری! خب نداری دیگه بابا..... لنگه نداری.
 
============================
 
میدونی حریص ترین جانور چیه؟ مگسه و قانع ترین کدومه؟ عنکبوته و جالبه که بدونی حریص ترین موجود همیشه خوراک قانع ترین میشه..
 
============================
 
صبح کیفم رو زدند، بدبخت شدم، توش همه زندگیم بود... شناسنامه، پاسپورت، کارت ملی، دو و نیم میلیون پول، پانصد تا سکه تمام بهار آزادی، یه شاخه نبات، یک دست آینه و شمعدان... وکیلم؟
 
============================
 
سلام عزیزم؛ شنیدم پنج شنبه آینده جشن نامزدیته تبریک میگم؛ واقعا" خوشحال شدم. . . ستاد مبارزه با افسردگی دختران دم بخت..
 
============================
 

روی قبرم بنویسید مسافر بوده است، بنویسید که یک مرغ مهاجر بوده است، بنویسید زمین کوچه سرگردانیست، او در این معبر پرحادثه عابر بوده است، صفت شاعر اگر همدلی و همدردیست، در رثایم بنویسید که شاعر بوده است، بنویسید اگر شعری از او مانده بجای، مردی از طایفه شعر معاصر بوده است، مدح گویی و ثنا خوانی اگر دین داریست، بنویسید در این مرحله کافر بوده است. غزل حجرت من را همه جا بنویسید، روی قبرم بنویسیدمهاجر بوده است...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد