شهر جوک

جوک اس ام اس عکس کلیپ موبایل

شهر جوک

جوک اس ام اس عکس کلیپ موبایل

جوک های باحال سری ۱

به یارو میگن از چه رنگی خوشت میاد ؟میگه کم رنگ ------------------ یه بار یه نفر کلاس رقص می ذاره بعد از مدتی ورشکست می شه می رن تحقیق می کنن ببینن چرا ورشکست شده می فهمن سر کلاساش شاباشی می داده ------------------ میخواستم شمع بشم واست بسوزم اما ادیسون اومد همچیزو خراب کرد ------------------ یه روز روباه میره زیر درخت به کلاغ که بالای درخت داشته پنیر می خورده میگه :به به عجب پری عجب بالی بنازم این همه سیاهی را کلاغ جواب میده :خفه شو احمق انوقت که گولم میزدی پنیرمو میخوردی دوم ابتدایی بودم حالا دیگه میرم دانشگاه ------------------ از طرف میرسن: اسمت چیه؟ میگه: حمزه، ولی توخونه شیش کوچولو صدام میکنن!! طرف از صدای جیرجیرک خوابش نمیبرده، میاد جیرجیرکه رو روغنکاریش میکنه!! ------------------ تمساحه میره گدایی،‌میگه:‌به من بدبختِ مارمولک کمک کنید!!! ------------------ طرف میخ میره تو پاش، نمیتونه درش بیاره،‌کجش میکنه!! ------------------ طرف از طبقه صدم یه ساختمون می‌پره پایین، به طبقه پنجاهم که میرسه میگه: خب الحمدالله تا اینجاش که بخیر گذشت!!! ------------------ طرف ساندویچ‌فروشی داشته، ‌یک روز یک بابایی میاد میگه: ‌قربون یک ککتل بده، ‌فقط بی‌زحمت توش گوجه نگذار. طرف میگه: آقا امروز گوجه نداریم، میخوای خیارشور نگذارم؟!! ------------------ طرف میوفته تو جوب می خواد ضایع نشه صدای قوطی در میاره ------------------ چنان کاری دلت با قلب من کرد که موج زلزله با ارگ بم کرد ------------------ ....معلم شمعی است که می سوزد و کلاسو الوده می کند..... ------------------ عشق یعنی لحظه ها را ساختن در دل غم دل به شادی باختن عشق یعنی انتظارو انتظار طعم طلخ دوری از اغوش یار ------------------ به یارو میگن دو دوتا میگه چهارتا بهش چهارتا گردو میدن میگن حالا بگو چهار چهارتا میشه چند یارو میگه یه گونی.... ------------------ یه روز مامانم نفرینم کرد گفت الهی درد بی درمون بگیری آهش گرفت من عاشق تو شدم ------------------ یه نفر میره دسشویی ارق میزنه میگه فکر کنم سرو ته نشستم ------------------ روی فرش دلم جوهری از عشق تو ریخت خواستم پاکش کنم اما بدتر شود .........خالصه گند زدی به فرشمون رفت ------------------ به غضنفر میگن بابات مرده بیا بریم بهشت زهرا .غضنفر میگه:سابقه نداشت که بمیره. ------------------ به اسکلت میگن دروغ بگو میگه توپلویم توپولو ------------------ غضنفر ده هزار تومن تو جیبش بوده میخواسته بره مشروب بگیره. تو راه نیرو انتظامی رو میبینه، پولا روپرت میکنه تو جوب فرار می کنه! ------------------ غضنفر از بچش می پرسه چند سالته؟ می گه 13. غضنفر می گه من هم سن و سال تو که بودم 16-17 سالم بود. ------------------ غضنفر دستش شکسته بوده، میره دکتر، دستشو گچ می گیرن. غضنفر از دکتر می پرسه: آقای دکتر! بعد از اینکه گچ دستمو باز کنم آیا می تونم سنتور بزنم؟ دکتر می گه: البته، حتماً. غضنفر می گه: چه عالی! چون قبلاً نمی تونستم! ------------------ غضنفر می ره بنگاه، می گن یه خونه داریم کنار راه آهنه. سر و صدا زیاده ولی بعد از یک هفته عادی می شه. غضنفر می گه: اشکالی نداره، این یک هفته رو می رم پیش داداشم. ------------------ غضنفر با دوستش با لگد می زدن تو شکم همدیگه. یکی از اونجا رد می شده می گه شما دو تا دردتون نمی گیره ؟ غضنفر می گه نه پوتین پامونه! ------------------ به غضنفر می گن: سگتون بچه ی ما را گاز گرفته. می گه: اولا سگ ما گاز نمی گیره. دوما سگ ما همیشه بسته است. سوما ما سگ نداریم ------------------ غضنفر می ره تماشای رقص باله از اول تا آخرش خواب بوده. بعد ازش می پرسن چه طور بود؟ میگه آدمای خیلی خوبی بودن. دیدن من خوابم، رو نوک انگشت راه می رفتن ------------------ از غضنفر می پرسن واحد کمتر از مثقال چیه؟ میگه چس مثقال ------------------ غضنفر زنشو بدجوری می زده، ازش می پرسن چی کار کرده که می زنیش؟ می گه اگه می دونستم که می کشتمش! ------------------ غضنفر به پسرش شک می کنه، بهش می گه: ها کن ببینم. پسرش ها می کنه. غضنفر می زنه تو گوشش می گه: کره خر! دختر بازی می کنی؟ ------------------ غضنفر از دوستش می پرسه: تو کجا به دنیا اومدی؟ دوستش می گه تو بیمارستان. غضنفر می گه: آخی! مریض بودی؟ ------------------ یارو به زنش میکه مهرییتو بذار اجرا بامبلقش بریم خونه بخریم ------------------ آدم به 6 دلیل شانس اورد چون حوا نمیتونست ایناو بهش بگه: 1-من ادمت کردم 2_برو از شوهرای مردم یادبگیر 3_دیشب کجا بودی؟ 4_چرا پولاتو میدی مادرت؟ 5-چرا به اون زنه نگاه کردی؟ 6-می دونی من چند تا خاستگار داشتم؟ ------------------ ازدواج مثل رفتن به رستوران به همراه دوستانه. شما اول هر چی دوست دارید سفارش می دید، ولی بعد که غذای دوستانتون رو می بینید می گید کاش من هم اون غذا رو سفارش داده بودم ------------------ یک نفر می رود مطب دکتر و می گوید: «آقای دکتر، مشکل من این است که کسی مرا تحویل نمی گیرد!»دکتر می گوید: «مریض بعدی!» ------------------ اسبه زنگ میرنه سیرک میکه اقا شما برا سیرک تون اسب نمی خواین؟ آقاهه میگه هنرت جیه؟ اسبه میگه احمق دارم حرف میزنم‎ ------------------ به غضنفر می گن بابات مرده بیا بریم بهشت زهرا.غضنفر می گه:نه دروغ می گین یه چیزی شده به من نمی گید!!!! ------------------ طرف رو عقرب نیش میزنه واسه این که کم نیاره قبل مرگش به بچه هاش سفارش میکنه سر مزارم بنویسید ازدها خوردش ------------------
نظرات 1 + ارسال نظر
نوید سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:25 ب.ظ Http://HellRaider.Blogfa.Com

سلام دوست عزیز
وبلاگ زیبایی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد