شهر جوک

جوک اس ام اس عکس کلیپ موبایل

شهر جوک

جوک اس ام اس عکس کلیپ موبایل

اس ام اس های خنده دار و عاشقانه

اس ام اس های خنده دار و عاشقانه

- می دونی مثل چی هستی ؟ مثل یک تصادف وحشتناک که کشته و مُرده زیاد داری!

- سلام به رفیقی که وقتی روی ترازو میره معرفتش از وزنش سنگین تره…


- آلبرت انیشتین: دستهایت را برای یک دقیقه بر روی بخاری بگذار، این یک دقیقه برای تو مانند یک ساعت میگذرد. با یک دختر خوشگل یک ساعت همنشین باش، این یک ساعت برای تو به سرعت یک دقیقه میگذرد و این همان قانون نسبیت است

- امروز بهترین ساعتم را شکستم چون لحظه های بی تو بودن را به رخم می کشید

- وقتی که خیلی دیره ، تازه می فهمی که اونی که از همه ساکت تر بود بیشتر از همه دوستت داشت. ولی تو حواست به شیرین زبونی یه عشق دروغی…

- هیچ چیز واقعا خراب نیست!!! … حتی ساعتیکه از کار افتاده دو بار در روز زمان را درست نشان میدهد

- ترس پسرها از ازدواج دل بستن به یه دختر نیست دل بریدن از بقیه دخترهاست!!

- به غضنفر میگن میزان تحصیلات؟ میگه PHD , میگن یعنی چی؟ میگه: Passed Highschool with Difficulties

- زندگی مثل بازی شطرنجه ! . . . . . . البته تو خیلی بچه ای برو همون منچتو بازی کن

- شیمی نخوندم ولی میدونم اگه عشق نباشه مولکول‌های اکسیژن و هیدرژن نمی‌تونن اینقدر محکم همدیگر رو فشار بدن که اشک جفتشون در بیاد!!

- میگن شیشه عمر آدما اگه خیس بشه عمرشون کم میشه , میدونستی چشمای تو شیشه ی عمر منه ؟

- میگن خدا به اندازه دل هر کس بهش نعمت میده , پس دل تو حتما باید خیلی بزرگ باشه که خدا منو به تو داده !!!

- کجایی؟ موبایلت نمی گیره , من تصادف کردم توی بیمارستانم به کسی چیزی نگو ، بد جوری صدمه دیدیم , خوردم به مرامت چپ کردم !

- اگه می لیلی بشم تو مجنون میشی؟ اگه من شیرین بشم تو فرهاد میشی؟ اگه من ویس بشم تو رامین میشی؟ اگه من حوا بشم تو آدم میشی؟ نه ! تو عمرا آدم بشی !!

- می دونید سریعترین راه به چنگ آوردن قلب یک مرد چیه ؟ پاره کردن سینه اش با یک کارد آشپزخانه !

- طرف توی یه مانور از هواپیما با چتر میپره پایین چترش باز نمیشه ، میگه : خب خدا رو شکر که این فقط یه مانوره !!!


- صبح که از خواب پا میشی ۲ کار انجام بده , ۱ خدا رو شکر کن که زنده ای , ۲ برو حمام چون بقیه هم میخوان زنده باشن و زندگی کنن !!!

- میدونی شباهت تو با لامپ چیه !؟؟ دور هر دوتا تون پشه جمع میشه

- میگن نارنگی چون پوستش زود کنده میشه، پیش مرگ همه ی میوه هـــاست ! . . . . . . . . . . . . . . نارنگیتیم هـــلــــو !

- سلام خوبی؟ یه سوال داشتم. تو دل منو ندیدی؟ آخه از وقتی اومد دنبال تو دیگه برنگشت !

- از قلبم پرسیدم عزیزت کیه؟ گفت اس ام اس بزن ببین کجا میره!

- اگه به من ۶۰ ثانیه وقت بدی بگی بگو میگم تو ۱۰ ثانیه اول به یادم باش و۵۰ ثانیه رو میدم به تو تو برام حرف بزنی چون مقدسی

- دوست داشتن تمثیلی از نفس کشیدن من است، سزاواری من در زندگی، شایستگی‌ام در بودن! … اگر سزا بود چنان در آغوش‌ می‌فشردم که یکی گردیم ، و در آن پیکر ، نه من دلتنگ , می‌شدم ، نه او می‌گریخت

- زندگی قشنگه اگه با تو باشه… مرگ قشنگه اگه برای تو باشه… دلتنگی قشنگه اگه به خاطر تو باشه… من قشنگم اگه با تو باشم اما تو هرجور که باشی قشنگی

- کـــــــاش !!………… کاش مـی دانستیم زندگی کوتاست … کاش از ثانیه ها و لحظه های زندگی لذت می بردیم کاش قلبــی رو برای شکستن انتخاب نمی کردیم کاش همه را دوست داشتیم … کاش

* عشق مطبوع ترین بخش زندگی است وازدواج فانی کننده ی آن است

* عشق تنها مرضی است که بیمار از آن لذت میبرد.


* می توان در غربت داغ کویر گاه آن ابری که می بارید شد

* هر شهری یه شاهی داره و هر شاهی یه تاجی… پس ما شاه هستیم و شما تاج سر!!

* میشه مثل یه قطره اشک بعضیا رو از چشمت بندازی …. ولی هیچ وقت نمی تونی جلوی اشکی رو بگیری که با رفتن بعضی ها از چشمت جاری میشه

* عشق هرگز قادر به تملک نیست. عشق آزادی بخشیدن به دیگری است. هدیه ای نامشروط است ، عشق معامله نیست

* عشق را دوست دارم نه در قفس ، بوسه را دوست دارم نه در هوس ، تورادوست دارم تا آخرین نفس

* ای کاش آشنائیها نبود یا به دنبالش جدائی ها نبود ، یا مرا با او نمی کردی آشنا یا مرا از او نمی کردی جدا

* روی دریچه ی قلبم نوشتم ورود ممنوع ، عشق آمد و گفت من بی سوادم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد