شهر جوک

جوک اس ام اس عکس کلیپ موبایل

شهر جوک

جوک اس ام اس عکس کلیپ موبایل

اس ام اس سرکاری و نصف شب

ببین یکی میخواست از خواب بیدارت کنه من نذاشتم
کار خوبی کردم؟ 
 
  

**********

ببین عزیز دلم پاشو………..
اگه پا نشی قهر میکنما………….
خب دلم برات تنگ شده…………
جون من پاشو…………
پاشدی………….
افرین عزیزم…………
حالا که پاشدی ماچم کن بگیر بخواب! 
 

**********
یه سوال: اگه نصف شبی اس ام اس سرکاری بدم بیدارت کنم چی کار می کنی؟  

  

**********


 

  

**********

امیدوارم که خواب نبوده باشی چون با این اس ام اس بیدار می شدی!!  **********

 

.می دونستی شبا که می خوای بخوابی باید گوشی تو خفه کنی!؟؟ 
 **********


.می خواستم ببینم ساعت چنده؟ چون ساعتم خوابیده دلم نیومد بیدارش کنم! 

**********
.می دونستی آلان ساعت 2/5 نصفه شبه ! اس ام اس زدم ببینم سروقت خوابیدی یا تا آلان بیداری؟! 

 **********


.ببخشید حواسم نبود این اس ام اس رو می خواستم در طول روز برات بفرستم! 

 **********


.{یک اس ام اس خالی} 

 **********


.نصفه شب بخیر! 

 

.صبح ساعت چند بیدار می شی کارت دارم.
**********

.من آلان تو آمریکا هستم می خواستم ببینم راسته میگن وقتی اینجا روز باشه اونجا شبه؟!؟
**********

.نمی دونم چرا شبا احساس عشق و علاقه در من خیلی زیاد میشه ! دلم نیومد اینو بهت نگم!!
**********
.می خواستم ببینم تو هم مثل من دچار بدخوابی شدی یا نه؟؟!
**********
.دیروز ازم ساعت پرسیدی یادم رفت بهت بگم.ساعت 3/5 شبه!
**********
.می دونستی اگه نصفه شبا بری تو سایت اس ام اس بده خیلی حال میده!!
**********
.این اس ام اس جهت بیدار کردن شما از خواب فرستاده شده و هیچگونه ارزش مادی و معنوی دیگری ندارد!!
**********
.رک بگم :بیدار شو!! 
 

 

********** 
 

جهان بیش از۶ میلیارد نفر جمعیت داره، یکی نیست به من احمق بگه: چرا واسه تو اس ام اس میدم؟؟
**********

خواستم ازت تشکر کنم وبگم به تو افتخار می کنم. چون تو تنها کسی هستی که هیچ وقت منواز سر کار گذاشتنت ناامید نمی کنی
**********
اس ام اس جدید ، جوک جدید ، جک جدید ، جوک سرکاری ، اس ام اس اسفند ، اس ام اس سرکاری
این اس ام اس رو تا حالا واسه هیچ کس نفرستادم ...
...
...
...
پس واسه تو هم نمی فرستم
**********

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گفتم بیکار نباشی اینا رو دادم واسشون سوال پیدا کنی
**********
پیف... اه اه اه... چه بوی گندی... خفه شدیم... چه خبرته؟ مگه چی خوردی؟
!حمیییییییییییید

.

.
تبلیغ کنسرو لوبیای تبرک
**********
۹۳۵۰۰۰۱۴۰۰ این شماره ی پینوکیو ست زنگ بزن ببین چطور آدم شد شاید تو هم بشی

**********اگه خوابی بیدار شو .اگه بیداری بشین .اگه نشستی پاشو راه برو .اگه راه میری بدو. اگه میتوی یه پشتک بزن و خوشحال باش که از طرف من یه اس ام اس اومده واست
**********

با سلام اینجا تهران است. ساعت 3 بامداد ... صدای مردم آزار
**********
یه سوال برام پیش اومده، شبا که میگن: "بگیر بخواب" چی رو باید بگیریم؟؟؟

بیخیال حالا، بگیر بخواب!!
**********
**********
میگم پاشو یه چند تا اس ام اس بفرستیم اینور اونور مردمو بیدار کنیم . خیلی حال میده.
**********سلام.اصلا نمی خواستم بیدارت کنم ولی مجبورم.من میخوام برم wc ولی تاریکه می ترسم تو رو خدا تو هم بیا

باز هم ضایع شدم! گوشیت سایلنت بود!
**********

خوابی؟ خوب اشکالی نداره هروقت بیدار شدی بهت میگم. بخواب
**********

سلام! یه نفر میخواست تو را از خواب بیدار کنه من نذاشتم. کار خوبی کردم؟
**********
می گم فیلم ماه رمضون شبکه سه اسمش چیه؟ حالا اگه خوابی فردا صبح اس ام اس کن.
**********
میخواستم بگم پاهات از زیر پتو اومده بیرون یه وقت سرما نخوری

 **********
 
 
 
 
می دونم خوابی عزیزم. ولی من از دوری و دلتنگی تو خوابم نمی بره، مطمئنم اگه می دونستی من به خاطر تو نخوابیدم تو هم نمی خوابیدی!
نظرات 1 + ارسال نظر
جوجو دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:51 ق.ظ http://jojo-c.blogsky.com

سلام ٫ ممنون دوست عزیز . شما هم وبلاگ زیبایی داری .
اگر تمایل داشتی منو در جعبع لینکت بزار . با تشکر .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد